II-asis čempionatas

II-asis čempionatas
2007 10 27

II-asis čempionatas El. paštas
2003.10.01 – 12.22, II – asis čempionatas

Atėjo 2003-ųjų ruduo. Pabudo iš daugiamečio žiemos (o gal kitokio?) miego vienas senas senas eksorganizatorius ir nutarė atsikratyti to bjauraus priedėlio „eks“. Nuėjo jis pas Romą, liaudyje geriau žinomą Lokio vardu, kuris dar nebuvo įmigęs, ir pareiškė – „organizuojam!“. Lokys entuziastingai pritarė. Didelis akstinas atgaivinti žaidimą, be abejo, buvo ir visa žinančio bei girdinčio dėst. K. Beito komentarai, esą „vėl bus kaip pernai“ (neva kalbomis viskas ir pasibaigsią) ir t.t. Taigi, nutarėme mes tą žaidimą organizuoti. Man teko sunki klausimų galvotojo, vedėjo ir idėjinio vado dalia, Romas rūpinosi techniniais klausimais bei buvo paskirtas atsakingoms atstovo ryšiams su visuomene pareigoms, dėst. K. Beitas prisiėmė didelę dalį klausimų galvotojo bei teisėjo rungtynių metu pareigų. Albertas, vienas iš senųjų organizatorių, sukūrė ir patobulino taisyklių sistemą. Kaip ir įprasta studentijos tarpe, dauguma komandų susiformavo ir užsiregistravo paskutinėmis akimirkomis. „Protmušyje“ pareiškė norą dalyvauti ir dalyvavo 10 komandų (visai nemažai), iš kurių „SS“ sudarė pirmojo 1997 metų žaidimo veteranai, „Maple 10“, „Grybologus“ bei „Molekulinę biologiją“ – pirmakursiai, kitas – įvairių kursų bei specialybių GMF ir ChF studentai.

Komandos

Komandos buvo suskirstytos į dvi grupes po penkias. Grupių viduje buvo žaidžiama pagal principą „kiekvienas su kiekvienu“. Po grupės varžybų kiekvienos grupės dvi stipriausios komandos iškopė į finalo ketverto turnyrą.

Visų komandų pajėgumas buvo apylygis. Vienok geriausiai sekėsi į finalą iškopusiems „Mišrūnams“ (4 pergalės, 0 pralaimėjimų), „BP“ (3 pergalės, 1 pralaimėjimas), bei kitos grupės „SS“ (3 pergalės, 1 pralaimėjimas, beje, pirmakursiams) ir „Katiniukams“ (2 pergalės, 2 pralaimėjimai). Nesėkmės persekiojo „Moksliukų keršto“ komandą, kuri vienintelė pralaimėjo visas keturias žaistas rungtynes, tačiau visuomet vieno taško skirtumu. „Protmušis“ planuojamas žaisti taip pat 2004 metų pavasarį, ir tikimasi, jog šis žaidimas taps tradicinis, praskaidrins studentų kasdienybę ir taps neatsiejama Gamtos mokslų fakulteto (galbūt ne tik – norą žaisti išreiškė matematikai) akademinės visuomenės laisvalaikio dalimi.